14/11/10

ΦΠΑ

..και τι να πω που η πουτάνα η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία. Άλλη φορά θα προσλάβω κοράκια ή γύπες να κάνουν όλη τη βρωμοδουλειά. Θα ζητήσω και απόδειξη για να την κορνιζάρω. Πάντα η ίδια  -λευκό χαρτί γελάει-  μόνο η ημερομηνία αλλάζει.  μένουμε ίδιοι; - ρωτάει-          
Η σιωπή σου είναι πόλεμος και εγώ προσπαθώ να κολυμπήσω στα ρηχάΤα γόνατα μου δε λυγίζουν άλλο. Ο διπλωμάτης μου αυτοκτόνησε και οι στρατιώτες μου ζητούν αύξηση μισθών. Σταμάτα να βάζεις νάρκες και παίξε δίκαια.               Πίσω απ'το τοίχο δεν υπάρχει τίποτα. Στο βάθος δεν υπάρχει κήπος. Τα δέντρα μεθάνε με whiskey και ξερνάνε μέλι.                                                         Είπα; Την  άλλη φορά θα προσλάβω γύπες. Και κοράκια . Θα απέλυα την ανάμνηση αλλά δε συμφέρει η αποζημίωση.   Χαλεποί καιροί και δύσκολοι να ανοίξεις σπίτι. Άνοιξε καλύτερα ένα μπαρ και κέρνα τους ερωτευμένους κύκλωπες ρετσίνα

1 σχόλιο:

  1. Και γιατί εγώ να πληρώνω Φόρο Προστιθέμενης Αξίας?
    Δε φτάνει που πληρώνω, πληρώνω και παραπάνω-και ταυτόχρονα δυστυχώς προσθέτω και ΑΛΛΗ αξία-μόνο και μόνο επειδή δεν τολμώ να απολύσω την ανάμνηση...αυτήν την ΠΟΥΤΑΝΑ την ανάμνηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

your smoke in my face