10/6/13

Kαθρέφτες

Κάτω από τον ύπνο μου κρύβω πάντα ένα τελάρο θάλασσα
το ξέρω πως ακούγομαι αστείος
όταν τα βράδια κλαίω
δεν περιμένω κατανόηση
όταν γελάω με τα αστεία σου 
ντρέπομαι
να σε κοιτάξω στα μάτια
γιατί ξέρω πως μόνο εσύ μικρή μου 
καταλαβαίνεις τη θλίψη και τον έρωτα
που σφηνώνουν ανάμεσα στα δόντια
Μα ποτέ δε μου το επισήμανες
και απορώ πώς δε σιχάθηκες να με φιλήσεις
τη γλώσσα σου να βάλεις στο σαπισμένο στόμα μου
να καθαρίσεις τις πτυχώσεις μου από την απελπισία
Κάτω από τον ύπνο μου φυλάω πάντα ένα τελάρο θάλασσα
ανάμεσα στη σκόνη και στα όνειρα
ουρλιάζω τις νύχτες στο θάνατο
Έλα να με πάρεις
το ξέρω ακούγομαι γελοίος
μες στη σιωπή σαν άγριο σκυλί δεμένο στη ταράτσα
Καμία ελπίδα
δεν περιμένω κατανόηση
όταν σ'ακούω να μιλάς ώρες ατέλειωτες
ντρέπομαι
γιατί δεν έχω άλλη διήγηση
παρά μόνο κολλημένη στα νύχια μου μια αδημονία
Να με αφήσεις και εσύ στην ησυχία μου
βαρέθηκα να λογοδοτώ 
η μοναξιά μου 
σωτηρία
και
ο φόβος 
αίμα  με σάλιο 
τη δίψα μου σου ακουμπώ
Κάτω από τον ύπνο μου κρύβω ένα τελάρο θάλασσα
περιμένω να σβήσεις και εσύ 
να ησυχάσεις την ανυπαρξία σου
και ύστερα βουτάω χωρίς ανάσα με τα μάτια ανοιχτά
όπως όταν ήμασταν παιδιά
γεμάτοι υποσχέσεις και διαγωνισμούς 
το πρόσωπό μου έχασα 
μέσα στην άμμο
βρωμίστηκα
στις ψυχώσεις και στους αναγκασμούς
άδειος σαν τζούφιο κοχύλι
γεμάτος κενό και απογοήτευση
ντρέπομαι γιατί ποτέ δε βρήκα τη δύναμη να μείνω εκεί
στην κομμένη ανάσα
Στα παιδικά
σαν θραύσμα γόμας στο ορθογραφικό
στη μοναδικότητα και το θαυμασμό των ματαιώσεων
Κάτω από τον ύπνο μου αφήνω πάντα  ανάκατα τα λόγια
και ξέρω πως τώρα είσαι κάπου και γελάς
και λες
είναι ένα σίχαμα
με μαύρα δόντια
αντικοινωνικό
σκυλί δαρμένο
φοβισμένο
Πρέπει να γυρίσω νωρίς σήμερα 
να το ταίσω

Gunderson
The Baltic


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

your smoke in my face